Friday, August 14, 2009

4th week in 2nd year....

Haizz...baru je masuk 4th week for 2nd year nih. Aku rase badan nih penat giler. Skang balik umah pon lambat. Pas smpai umah tuh mmg x buat ape dh. Balik mkn, pas isyak je trus lentok atas katil yg empuk tuh. Cmner aku nk tahan smpi week 13 nih??Arghh tension2x. Even keje brlmbak nk buat tp rse cm malas sesangat. Dgn report yg x siap lg, projek x discuss lg. Mmg x ckup la 24 jam dlm shari. Kan best kalu dpt balik umah sdiri. Mama!!homesick, nk blik!! Sengsaranye atiku ini. But 4 my future, i must be strong. Go2x girl. Study hard, dunt be lazy. Just be patient. Usaha itu tgga kejayaan. wa3x..Ayat skema gler wlaupun aku bkn seorg yg skema...ha3x...so wake up girl!!jgn manje2x...u can do it!!

3 comments:

Fatiya said...

saya menyokong usaha kamu...
saya p0n macam tu juga...selalu je rasa malas...
kuang3x

monashgirls_engineering said...

terime kasih byk2x kpd cik fara ye...
sama2x kita berusaha utk menjadi seorg engineer...
ha3x

Fatiya said...

ye...betul tu...
sama2lah kita berusaha tuk jd seorang engineer