Saturday, May 16, 2009

Daun pisang oh daun pisang~

Aiseh...mggu ni byk tol kena study n assignment 'menjerit-jerit' perlu disiapkan. Tp yg menjadi keutamaan aku ari ni adalah meng'revise' balik structure utk test 3 mggu nih. Smbil2 study structure tuh ktorg tgk la rancangan hits 1 kt tv 1. Yang mengejutkan rancangan tuh bersiaran langsung kt tmpt ktorg slalu beli brg dapur (pdhal bkn masak ari2..hehehe). So ktorg lyan la hits 1, mane la tau kot trnmpk muke ina ngan milah yg tgh shopping kt mydin tuh...hahaha...popular kejap housemates aku...
tgh2 lyan hits 1 tuh, aku pn jenguk la kt bwh nk tgk kot2 kdai kak su bkak...perut ktorg dh kuar mcm2 lagu dh...lagu dangdut pn ade...then, ktorg dgn penuh rsa kelaparan trun kt tgkt 1 dgn muka yg penuh harapan kdai kak su bkak (aku dh ckp dh kt syidah, slalunyer ari sabtu kdai kak su x bkak)...bila bukak je pintu lif tu, trus menuju ke kedai kak su...tgk2 mmg konpem x bkak...syidah pn mengheret ktorg pegi banana leaf (sori kalu ejaan salah)...sbb dh lapar sgt, layan je la labu...ktorg order la iced lemon tea ngan thai basil leaf chicken rice(pjg tol namenyer)...
tup3x...yang dtg bkn thai basil leaf chicken rice, tp makanan yg ktorg sdiri pn x tau namenyer...igt nk tukar tp kesian plak kt perut nih yg mitak diisi...so telan je la kt depan mata tuh...dahsyat tol rsenyer, langsung x de rse...muka masing2x mmg x dpt dibygkan...penuh ketidaksedapan...haizzz, lain yg diorder lain yg dpt...ape daa...nasib baik iced lemon tea tuh sedap...kalu x boley la tgk aku blah dgn x bayar makanan tuh...hohoho
lepas byar je, ktorg pn trus pegi kedai runcit sbelah...pegi beli ape2x je yg boley menghilangkan rsa loya tuh...melayang gak duit aku beli air milo tuh...wlaupun harganyer x seberapa, memandangkan diri aku yg tgh pokai, trasa mahal je air tuh...huh..ape2x je la...asalkan dpt hilangkan rse loya aku sudah...kesian perutku, xde rse mkn...lapar pnye psal...tu la org ajak pegi mkn kt mydi malas...malas nk jalan...hehehe



No comments: